Lovato

Od 2008 roku współpracujemy z włoską firmą LOVATO, której samochodowe instalacje gazowe wyróżniają się swoją bezawaryjnością i rozsądną ceną. Systemy LOVATO to najnowszej generacji systemy z sekwencyjnym wtryskiem gazu. Dodatkowo firma LOVATO jako jedna z pierwszych na rynku wprowadziła na rynek możliwość montażu instalacji gazowych do nowoczesnych samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzynowym.

Telefon stacjonarny

+48 32 226 15 77

Telefon komórkowy

+48 601 956 181
1Reduktor LOVATO RGJ3
Reduktor LOVATO RGJ3Reduktor - parownik model RGJ-3, jednostopniowy, sterowany elektronicznie. Zalecany do samochodów wyposażonych w silniki o mocy maksymalnej do 170 KM. Pełni funkcję podgrzania ciekłego gazu LPG z wykorzystaniem gorącej cieczy chłodzącej silnika i zmiany stanu skupienia LPG na gazowy z jednoczesną regulacją ciśnienia. Posiada wbudowany filtr fazy ciekłej LPG.
2Filtr gazu fazy lotnej LOVATO LPG / CNG
Filtr gazu fazy lotnej LOVATO LPG / CNG Filtr z wymiennym wkładem umieszczony jest na przewodzie łączącym reduktor z listwą wtryskiwaczy i oczyszcza gaz. Zabudowane są w nim czujniki mierzące ciśnienie i temperaturę gazu. Zalecane jest stosowanie oryginalnych filtrów producenta, mają one dużą skuteczność filtrowania.
3Listwa wtryskowa JP 2-3-4 cylindry LOVATO SMART LPG / CNG
Listwa wtryskowa JP 2-3-4 cylindry LOVATO SMART LPG / CNG Wtryskiwacze JP cechują się dużą funkcjonalnością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu . Dla użytkownika z pewnością zostaną docenione za cichą pracę i wysoką trwałość.
4Przełącznik benzyna-gaz LOVATO SMART LPG / CNG , EASY FAST LPG / CNG
Przełącznik benzyna-gaz LOVATO SMART LPG / CNG , EASY FAST LPG / CNG Przełącznik elektroniczny posiada następujące funkcje: dwie pozycje wyboru zasilania gaz/benzyna, wskazania rodzaju i ilości pozostałego paliwa aktualnie używanego przy użyciu diód świetnych. Jest ponadto wyposażony w sygnał akustyczny, który aktywuje się w następujących warunkach: powrót do zasilania benzyną z powodu braku paliwa LPG lub powrót do zasilania benzyną w celu dokonania diagnostyki systemu.
5Sterownik LOVATO SMART 2-3-4 cylindry LPG / CNG
Sterownik LOVATO SMART 2-3-4 cylindry LPG / CNG Sterownik (komputer ECU) zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zainstalowany przed reduktorem dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.
6Czujnik temperatury cieczy chłodzącej LOVATO LPG
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej LOVATO LPG Czujnik temperatury pobiera odczyt temperatury cieczy chłodzącej, bezpośrednio z reduktora. Sygnał z tego urządzenia przekazywany jest do sterownika uzupełniając serię informacji potrzebną do bezawaryjnego funkcjonowania silnika na gazie.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości